بیمار PKD با کراتینین 3.8: چگونه تعمیر آسیب کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار PKD با کراتینین 3.8: چگونه تعمیر آسیب کلیه

به عنوان یک بیمار PKD با کراتینین 3.8 چگونه به تعمیر آسیب کلیه؟ در واقع، برای بیمار با کراتینین 3.8، آنها در مرحله 3 و کلیه خود را می حد متوسط ​​آسیب دیده. اگر آنها می خواهند به تعمیر آسیب کلیه آنها نیاز به درمان به موقع.
چرا بیمار با کراتینین 3.8 PKD نیاز به درمان به موقع؟
به طور کلی، کراتینین 3.8 در بیماری کلیه پلی کیستیک نشان می دهد که بیمار تجربه کرده است آسیب متوسط ​​کلیه در مرحله 3 بیماری کلیه. در این مرحله، به درمان موثر برای تعمیر آسیب کلیه به طور طبیعی آن را کاملا ضروری است.
چگونه برای تعمیر آسیب کلیه بیمار PKD با کراتینین 3.8؟
رویکرد جامع در چین توسعه یافته برای کمک به تعمیر بیمار کلیه های آسیب دیده است که به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. به غیر از درمان علامتی و یا عمل جراحی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی با هدف در درمان PKD از علت ریشه است. مواد تشکیل دهنده فعال می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن مستمر کیست های کلیوی، کوچک شدن کیست در اندازه، تعمیر اختلال سلول های ذاتی کلیه، و بازگرداندن عملکرد کلیه است. زمانی که کلیه ها به طور معمول کار می کنند، سطح کراتینین بالا قطعا پایین آورده شود به طور طبیعی.
برای بیمار PKD با کراتینین 3.8 آنها می توانند یک پیش آگهی خوب با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید به ترمیم آسیب کلیه در PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: